Izobraževalne vsebine programa Elektrotehnik so naravnane v povezavo strokovno-teoretičnih znanj in aplikativnih rešitev v okviru strokovno-teoretičnih predmetov/modulov, ki omogočajo reševanje delovnih problemov, iskanje rešitev v delovnih procesih ter spodbujanje projektnega in timskega dela.
Dijaki v 1. in 2. letniku pridobijo temeljna znanja s področja elektrotehnike, v 3. letniku izbirajo med dvema izbirnima moduloma, pri čemer intenzivno spoznavajo koncepte izbranega modula:
Dijaki se naučijo izdelovati elektronska vezja ter programirati mikroprocesorska vezja in naprave. Spoznajo načine za upravljanje s krmilnimi in regulacijskimi napravami. Pri svojem delu načrtujejo, programirajo ter priključujejo naprave za avtomatizacijo in robotizacijo proizvodnje. Ukvarjajo se s proučevanjem in snovanjem naprav in sistemov, ki zamenjujejo človeka pri delu, nadomeščajo njegove sposobnosti zaznavanja in miselne zmogljivosti. Osebni računalnik uporabljajo kot merilni, testni in krmilni sistem v laboratorijskih in industrijskih okoljih. Pri delu nadzorujejo delovanje avtomatiziranih postrojev ter izvajajo električne in druge meritve.
Dijaki spoznajo proizvodnjo električne energije, tako iz klasičnih kot sodobnih sončnih elektrarn, njen prenos, distribucijo, trženje in skrbijo za učinkovito rabo električne energije. Načrtujejo, izvajajo in vzdržujejo električne inštalacije ter priključujejo različne elektromotorne pogone. Spoznajo sodobne meritve v elektroenergetiki in tudi meritve na električnih inštalacijah, ki zagotavljajo varnost le-teh. Spoznajo pametna elektroenergetska omrežja, ki bodo v prihodnosti uravnavala vedno večje težave med proizvodnjo in porabo električne energije v različnih časovnih obdobjih.
Po končanem štiriletnem izobraževanju v programu elektrotehnik imajo dijaki osvojena znanja in razvite kompetence, s katerimi uspešno nastopajo na trg dela ali pa nadaljujejo izobraževanje.
Dijaki spoznajo standarde, tehniške predpise in regulativo s področja elektrotehnike in varstva pri delu. Spoznajo materiale in elemente s področja elektrotehnike ter obvladujejo računalniške tehnologije in delo z različnimi programi. Pri svojem delu programirajo različne naprave za avtomatizacijo in robotizacijo. Osvojijo strokovno-teoretična in praktična znanja ter veščine, ki so pomembna za področje elektrotehniške in računalniške stroke ter jih znajo uporabiti v teoriji in praksi. Usposobijo se za načrtovanje enostavnejših električnih sistemov in izdelavo projektnih nalog. Naučijo se načrtovati, izdelovati in vzdrževati elektronska vezja in električne inštalacije ter obvladajo pravilno in varno rabo orodij, strojev in naprav. Znajo priklapljati različne električne porabnike, izvajati meritve in odpravljati napake. Tekom šolanja razvijejo zavest in pozitiven odnos do ukrepov za zmanjševanje onesnaževanja in varstvo okolja ter racionalno rabo energije in materialov. Dijaki osvojijo sposobnost podjetniškega razmišljanja, kritične presoje, odgovornega in socialnega ravnanja v delovnem okolju. Naučijo se sodelovati v skupini ter organizirati in voditi projektno in timsko delo.
Na to šolo sem se vpisal, ker sem že v otroštvu užival v stvareh, ki so bile povezane z elektrotehniko. Ta šola je ena izmed težjih, ampak če vztrajaš jo lahko opraviš. To šolo priporočam vsem, ki uživajo v elektrotehniki.
Na SŠ KER sem se vpisal v program elektrotehnik, ker želim pridobiti čim več znanja, ki ga elektrotehnika kot veda ponuja in ker bom imel po opravljenem izobraževanju, odprtih več različnih možnosti zaposlitve. Na šoli se počutim sprejetega, tako med učitelji kot sovrstniki, stkal sem veliko novih prijateljskih vezi. Vsekakor šolo priporočam vsem, ki si želijo znanja s področja kemije, elektrotehnike in računalništva.
Moje mnenje o tej šoli je, da je dokaj težka in učenja ne primanjkuje. Na šoli mi je všeč in se mi zdi zelo v redu. Všeč so mi učitelji in šolo bi priporočal.
Šolo bi priporočal vsem, ki jih zanima nekaj v zvezi z elektrotehniko, računalništvom in kemijo. Profesorji na tej šoli so zelo prijazni in razumljivi. Če bi se še enkrat odločal za srednjo šolo bi izbral enako.
Za program elektrotehnik sem se odločil, saj se želim priključiti poklicu, ki je danes med bolj iskanimi in ima veliko možnosti za zaposlitev in nadaljnji razvoj, ter zaradi pridobitve naziva elektrotehnik, ki mi omogoča vpis v višje in visoke šole.
Za elektrotehnično šolo sem se odločil, ker me zanimajo elektronika in inovacije. Šola omogoča pridobivanje praktičnih znanj in veščin ter odpira vrata v svet tehnologije. Poklic omogoča veliko možnosti za zaposlitev in nadaljnji razvoj kariere, prav tako je elektrotehnika tesno povezana z avtomatiko, ki igra ključno vlogo v sodobni družbi.
Na elektro šolo sem se vpisal zato, ker ti elektro šola ponuja močno tehnično znanje, ter je zelo cenjen poklic, ki primanjkuje v svetu.
Za program elektrikarja sem se odločil, ker me je nekdaj zanimala elektrotehnika, na tej soli pa si lahko vsi takšne sanje uresničimo.
Za program elektrotehnik sem se odločil, ker mi je elektrika že od malega bila zanimiva. V šoli se profesorji zelo trudijo razložiti snov čim bolj razumljivo in zanimivo. Šola in program ponujata veliko res zanimivih in novih znanj ter izpolnjujeta vsa moja pričakovanja. Poleg rednih šolskih vsebin lahko doživimo še izkušnje v tujini in sobotne izlete.
KER ni samo šola, ki podaja znanje ampak šola, ki skozi projekte, obšolske dejavnosti in načinom dela pripravlja dijake na življenje. Je kraj, kjer lahko posameznik uresniči svoj potencial in cilje, trud in delo pa sta s strani profesorjev nagrajena. Kdor se bo odločil za to šolo, svoje odločitve ne bo obžaloval in se bo po štirih letih tako kot jaz čudil, kako prehitro je čas na KER minil.
Za SŠ KER sem se odločil zaradi velikih možnosti zaposlitve ter odlične podlage za nadaljnje šolanje. Šola je moja pričakovanja v veliki meri izpolnila, jo zelo priporočam.
Za SŠ KER sem se odločil, saj je inovativna in sodobna šola, ki mi ponuja veliko znanja in izkušenj.