Izobraževalne vsebine programa Kemijski tehnik so naravnane v povezavo strokovno-teoretičnih znanj in aplikativnih rešitev v okviru strokovno-teoretičnih predmetov/modulov, ki omogočajo reševanje delovnih problemov, iskanje rešitev v delovnih procesih ter spodbujanje projektnega in timskega dela.
Dijaki v 1. in 2. letniku pridobijo temeljna znanja s področja kemija (splošne in anorganske kemije), urijo se v laboratorijski in analizni tehniki, v 3. in 4. letniku spoznavajo fizikalno in organsko kemijo in kemijsko tehniko.
Dijakom ponudimo 2 izbirna modula: analizna kemija, polimerni materiali in tehnologija.
Pri analizni kemiji pridobijo dijaki znanja, kot so: vzorčenje snovi, izvajanje analiz in obdelava rezultatov, uporaba laboratorijske opreme, izdelava dokumentacije …
Modul polimerni materiali in tehnologije ponuja znanja iz poznavanja lastnosti polimerov, izdelave polimerov, izvajanja tehnoloških preizkusov in uporabe zahtevnejše preizkusne opreme.
Po končanem štiriletnem izobraževanju v programu kemijski tehnik imajo dijaki osvojena znanja in razvite kompetence, s katerimi uspešno nastopajo na trg dela ali pa nadaljujejo izobraževanje.
Dijaki spoznajo standarde, tehniške predpise in regulativo s področja kemije in varstva pri delu.
Dijaki spoznavajo snovi (elementi, spojine) in njihove lastnosti ter zakonitosti splošne, anorganske in organske kemije. Uporabljajo kemijsko izrazoslovje in poimenovanje kemijskih spojin, razumejo in uporabljajo enostavne naprave v kemijski procesni tehniki. Dijaki spoznavajo vrste, lastnosti in tehnologije predelave polimerov. Dijaki uporabljajo kemijsko računanje, laboratorijsko opremo in naprave ter se naučijo varnega rokovanja s kemikalijami. V delovnem procesu izvajajo sinteze in analize ter se naučijo vrednotenja rezultatov. Pri svojem delu upoštevajo načela varovanja okolja.
Dijaki osvojijo sposobnost podjetniškega razmišljanja, kritične presoje, odgovornega in socialnega ravnanja v delovnem okolju. Naučijo se sodelovati v skupini ter organizirati in voditi projektno in timsko delo.
KER je zelo v redu srednja šola, ker ima veliko dejavnosti skozi celo leto (največ pa decembra). Predmeti so vsi normalni, ne pretežki, ampak se morate učiti sproti. To še posebej velja za matematiko in kemijsko računstvo. Profesorji so vsi v redu, če ste vi z njimi in jih spoštujete. Vzdušje pa je tako, kot si ga sami naredite. Zelo boste uživali na spoznavnem taboru na začetku leta na Rogli.
Za program kemijskega tehnika sem se odločila zaradi želje po eksperimentiranju in ustvarjanju v laboratoriju. S programom/šolo sem zelo zadovoljna, saj pouk vsebuje veliko praktičnega dela in osredotočenja na naravoslovne predmete. Šola ima zelo razumljive profesorje, ki jim je mar za njihove dijake in za znanje, ki jim ga predajo.
Na to šolo sem se vpisal, ker me je že v osnovni šoli zaradi zanimivh poskusov zanimala kemija. Ko sem prišel na šolo me je najbolj navdušilo to, kako velika sta laboratorija in koliko opreme za različne poskuse se v njiju nahaja. Na šoli mi je všeč predvsem zato, ker mi kemija gre, mi je všeč in ker sem se o njej do zdaj naučil že veliko novega.
Za to šolo sem se odločila, ker sem se v osnovni šoli navdušila nad kemijo. Prav tako obožujem praktično delo v laboratoriju. Šola mi je všeč, ker imamo veliko praktičnih ur, kjer se veliko naučimo. Profesorji so prijazni, pošteni in razumni, ter pomagajo poiskati pomoč, če jo potrebuješ. Program kemijski tehnik ponuja veliko znanja, prakse in nadvse izkušenj. Moji vtisi o šoli so odlični.
Šola mi je všeč, saj imamo veliko praktičnega pouka kot na gimnaziji. Všeč mi je tudi da šola ponuja veliko dodatnih nadstandardnih ekskurzij in izmenjav v tujini.
Na kemijo sem se vpisala, ker mi je bila v osnovni šoli zanimiva in zabavna. Najbolj sem se veselila kemijskih poiskusov, ki jih je učiteljica pripravila. Zaradi veselja do dela mi je predmet šel dolično, s tem razlogom mi je učiteljica kemije predlagala, da se vpišem na srednjo šolo za kemijo, elektrotehniko in računalništvo. Njen predlog mi je bil všeč zato sem to tudi storila. Bila je prava odločitev, saj je teh poiskusov veliko več, pa še bolj zabavni so.
V osnovni soli mi je bila kemija zelo všeč in zato sem se vpisala na to solo čeprav mi je bila druga izbira. Pri praksi je zelo zanimivo sploh v tretjem letniku. Naučimo se veliko novih stvari. Ker sem bolj praktični tip človeka imam raje prakso kot ostale predmete.
Za KER sem se odločil, ker mi je všeč kemija. Že na informativnem dnevu sem vedel, da je ta šola prava izbira. Učitelji so zelo dobri in pouk je vedno zanimiv.
Za izobraževalni program kemijski tehnik sem se odločil, ker ponuja ogromno praktičnih izkušenj za delo v laboratoriju napram kakšni gimnaziji in zaradi njene bližine.